Monday, January 11, 2010

W1 66kg

Morning activity

  • I wake up 6.30 am.
  • Panjat bukit at 7.30 am,at first macam ragu-ragu,ye la first time nak panjat pagi,nervous ada,takut ada,excited pun ada.
  • Hiking dari kaki bukit sampai ke puncak,mengambil masa 30 minit,nak turun ke kaki bukit 15 minit.
  • Sampai je rumah,terus timbang - 65.1 kg..hmmm
  • dalam pukul 11 gitu - gi kampus untuk bayar fees short course,mula-mula cari bilik lecturer kat tingkat 2,terserempak dengan lecturer mana ntah tgh kunci bilik macam tengah bad mood jee dok tutup pintu kuat2, mungkin perasaan aku je kut,takut gak mase tu,da lalu bilik lecturer tu aku baru perasan rupanya kawan yang pernah aku kenal ,tapi masa tu aku x pakai spek,memang x nampak lansung, takkan aku nak tenung lama2 pulak kang orang kata ape lak,die pun kalu terserempak buat xtau je,so aku relaks je la,harap2 die x marahkan aku...
  • Mission aku nak cari bilik lecturer yang incharge short course tuh,cari punya cari x jumpa-jumpa rupa2 nya salah tingkat.tingkat 3...kuikuikui
  • Da selesai bayar cash ,aku meluru ke kedai buku sebab bateri kalkulator aku da kong.kne charge rm5.

Noon

Balik dari kampus aku pi beli air mineral 250ml,lepas tu tapau nasi campur (nasi 2 senduk,kacang botol,taugeh dan ikan keli).semua sekali RM3.70.

Dinner

At 6 pm aku pi order kuehteow goreng rm 3.50 (takdak teloq okay,aku ni kuat makan teloq,bile nak stop ntah,xtau la..huhu)