Saturday, January 23, 2010

W2 worst day

Wake up at 6.30am

Breakfast,8am-Shake
9am - pergi ke short course macromedia flash 8,4 jam pertama sume okay..xde masalah..dari pukul 9am-1pm kelas straight perrrgh..otak aku macam dah tak boleh terima,dahlah aku sorang2 dalam kelas tuh..semua org ada geng.Aku bukan taknak tanya orang sebelah aku tuh,tapi aku xnak menyusahkan dia...kalau asik tanya je mesti die bengang...nape la otak aku ni slow sangat,dah makan homeopathy pun x jalan lagi.:((

Lunch,1.20pm-nasi putih satu senduk+sayur-mayur+ikan geli goreng+teamix

Dinner,7pm-teamix(tengah hari tadi )+ 1 snack yoogooo bar,malam ni malas nak buat shake..huhu...sebab rs down sgt pasal x dapat buat kelas flash tadi...haih,nape la lembap sangt.
- Dalam pukul 9.50pm, perut aku x keruan,last2 aku makan 2 keping capati,koko kruch,1 keping biskut jagung lemau,minum full cream milk...(adehhh,ni la akibat x minum shake..aish,da makan rasa menyesal lak).

workout-on the way nak gi kelas aku naik tangga laju2(sebab da lambat,hehe),tengah hari,terpaksa meredah bukit2 nak balik ke rumah(dengan panas terik nya lagi),fuhhh,dah la pakai sweater tebal(aku malu aar nampak perut terjojol ,tu yang pakai sweater tu,baru ade feeling2 sauna sket...hehe,baju arini ketat sket , xde baju,sume dah hantar dobi,rumah aku mana ade washer,huhu,housemate lama angkut abeh)

** tadi pagi curi2 timbang - current weight:63.1kg